1
★
★
★
★
★
Ortalama Puan
1
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim
Değerlendirmeniz
DİLARA YILMAZ
★
★
★
★
★
14/12/2023
Hayatıma yediğim en kötü sushiydi, asla tavsiye etmiyorum. İçerisinden resmen saç çıktı
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
