Menü

1
Ortalama Puan
1
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim

Değerlendirmeniz


DİLARA YILMAZ
14/12/2023
Hayatıma yediğim en kötü sushiydi, asla tavsiye etmiyorum. İçerisinden resmen saç çıktı
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim