Menü

4.4
Ortalama Puan
5
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim

Değerlendirmeniz


Hüseyin
18/06/2026
Konak Pier Otopark sorununu çözmezse bu güzel mekan rezil olur
O kadar güzel bir mekan ki her detayına aşık olduk. lezzetler, ambiyans, manzara. Mekandan ayrılır ayrılmaz Otopark'taki davranış, pos makinelerinin olmaması bütün gecemizi mahvetti.
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim
Murat Selvici
15/06/2026
Beklentiyi karşılıyor
Adabeyi Balık, konumu ve atmosferiyle beklentimizi karşıladı. Balıklar taze, ara sıcaklar başarılı ve servis oldukça düzenliydi. Fiyatlar ortalamanın üzerinde olsa da manzara, hizmet ve genel deneyim bunu karşılıyor. tek sorun girişteki otoparkın davranışı.
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim
Betül
15/06/2026
çok keyif aldık
Konak Pier’de denizin üzerinde yemek yemek başlı başına çok keyifliydi. Mezeler taze ve çeşitli, balıklar ise oldukça lezzetliydi. Servis ekibi ilgili ve profesyoneldi. Özellikle gün batımı saatinde manzara gerçekten çok güzel oluyor. Özel bir akşam yemeği için tercih edilebilecek bir mekan.
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim
Perihan
15/06/2026
Fiyatlar yüksek ama değiyor
Evet, fiyatlar yüksek; ancak İzmir’de denizin üzerinde oturup iyi balık yiyebileceğiniz sayılı mekanlardan biri. Konak çevresinde ise bu deneyimi sunan neredeyse tek adres. Özellikle hava kararmadan, gün batımına yakın saatlerde gitmek manzaranın keyfini daha da artırıyor. Güzel bir masa için önceden rezervasyon yaptırmak şart.
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim
Aslı C
15/06/2026
Volkan
Konak Pier’de, denizin üzerine kurulu konumuyla keyifli bir balık deneyimi sunuyor. Otopark sorununun olmaması ve profesyonel servis ekibi büyük avantaj. Meze seçenekleri oldukça geniş, balıklar ise taze ve lezzetli. Deniz manzarası özellikle akşam saatlerinde atmosferi daha da güzelleştiriyor. Fiyatlar ortalamanın biraz üzerinde olsa da hizmet kalitesi, manzara ve genel deneyim düşünüldüğünde karşılığını veriyor.
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim