1
★
★
★
★
★
Ortalama Puan
1
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim
Değerlendirmeniz
Buket UYAR
★
★
★
★
★
30/11/2022
Tam bir hayal kırıklığı yaşadım öğretmenler gününde.19.30 da gittik.Oturur oturmaz ödemeyi yapmamızı istediler.22.30 da yemeklerimiz hala gelmedi.gelmemişti. Geldikten sonra da berbat bir karışık ızgara geldi. Garsonlar yanımızda birbirlerini azarlarcasına konuşuyorlar. Gecikmenin nedenini sorduk adeta azarlandık. Müzisyen oradaki en kalite şeydi doğrusu.
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim