5
★
★
★
★
★
Ortalama Puan
1
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim
Değerlendirmeniz
Melisa ezgi
★
★
★
★
★
30/10/2025
Lezzetleri çok okey ama garsonun ilgilenme tarzı çok boktan nerdeyse bize kalkıp kendiniz alın diyecek kıvamdaydı yani ya garsonlarını değiştirsinler yada bunlara gidip para kazandırmanın bi manası yok
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim