Menü

5
Ortalama Puan
1
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim

Değerlendirmeniz


bertug uyar
18/07/2025
gittim ancak sushi yok fakat cok lezzetli asya anadolu birlesimi tabaklari mevcut
✓ Tekrar gelirim ✓ Tavsiye ederim