3.8
★
★
★
★
★
Ortalama Puan
9
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim
Değerlendirmeniz
İpek ÇİÇEK
★
★
★
★
★
27/06/2018
Benim gibi doğa severlerin asla atlamaması gereken bir mekan :)
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
İpek ÇİÇEK
★
★
★
★
★
27/06/2018
Benim gibi doğa severlerin asla atlamaması gereken bir mekan :)
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
yuksel
★
★
★
★
★
08/02/2018
super
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
yuksel
★
★
★
★
★
08/02/2018
super
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
yuksel
★
★
★
★
★
08/02/2018
super
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
Aslı Demir
★
★
★
★
★
29/04/2017
Gerçekten çok sevdiğim bir yerdi. Bindiğim atların çalıları yemeye çalışmaları sevimli görünüyordu. Onları obur zannediyordum. Fakat onlar açlıktan her şeyi yemeye çalışıyormuş. Bilmiyordum
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
Salih gezifi
★
★
★
★
★
09/03/2017
Cok guzel duzenlemelerini kahvaltiniz var yemekler dugun salonu cok guzel basarilarinizin devamini bekliyoruz
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
EMRE İLDİR
★
★
★
★
★
25/03/2017
harika
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
hülya seçkin
★
★
★
★
★
14/11/2016
doğa
ailecek gittik ve biz kahvaltı yaparken çocuklarımız ise doğayla iç içeydi harika bir havası olan ve sizlere hayvan sevgisinde aşılayan bir yer tavsiye ediyorum
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
