5
★
★
★
★
★
Ortalama Puan
1
Toplam Yorum
100%
Tekrar Gelirim
100%
Tavsiye Ederim
Değerlendirmeniz
Ecevit
★
★
★
★
★
30/09/2025
Üçyol Aligalip şubesine yıllardır seve seve gidiyorum.Ailem eşim ve çocuklarımla güvenle geliyorum.Herkese kesinlikle tavsiye ederim.Temizliği ürünlerin tazeliğii ve tabiki çalışan personelin güler yüzlülüğü ile çok güzel bir mekan.Personellerden Gülden Hanıma çok teşekkür ediyoruz.Ailece.
✓ Tekrar gelirim
✓ Tavsiye ederim
